Политика за управување со квалитет и животна средина
Политиката за квалитет на НЕОТЕЛ ДОО е обезбедување на високо ниво на задоволство кај корисниците преку испорака на професионални, квалитетни и конкурентни производи и услуги во областа на телекомуникациите, истовремено водејќи сметка за најновите достигнувања во информатичките технологии и заштитата на животната средина.
НЕОТЕЛ ДОО е посветен на своите корисници, поттикнувајќи ги вработените да ја имплементираат оваа политика преку почитување на следниве принципи:
- Фокусираност кон корисниците преку разбирање на потребите и желбите и обезбедување на услуги во согласност со нивните потреби;
- Континуирано подобрување на перформансите и услугите со цел обезбедување квалитет и постојана заштита на животната средина;
- Градење партнерски односи со добавувачите со цел исполнување на наши барања поврзани со квалитетно и континуирано снабдување со производи;
- Усогласеност со законските и други барања за заштита на животна средина;
- Заштита од загадување преку постојана контрола и намалување на загадувањето;
- Влијание врз свеста на луѓето за важноста на зачувувањето на животната средина;
- Водење грижа за животната околина, односно придржување до барањата на стандардот, одржување и перманентно подобрување на системот за менаџмент со квалитет согласно барањата на интегрираниот менаџмент систем ISO 9001:2015 и 14001:2015